1melekannesii canım benim şuan suda. İnşallah doğumum olcak. 3 cm açıklığım var doktor eve git sancını evde çek duş al hareket et dedi. Suyundan içmedim daha ama sancım yok açılma var, şifa allahtan asrın haber veririm 🥰 dua edin
Bi tane koyduk biz ılık suya kocaman olmuş. Doğumdan sonra çıkarıp ters kurutup tekrar kullanabiliyormuşuz