Arkadaşlar merhaba 26 haftalık gebeyim bugün şeker yüklemesi olduk. 75lik limonlu glikoz içtim. Açlık = 90 1 saat sonra = 156 2 saat sonra = 115 geldi doktorun sekreteri whatsaaptan sonuçlarınız normal dedi sadece ama içime sinmedi. Sizce normal mi ?