Ruhsuz bende de oldu iki gün boyunca geçenlerde, özellikle ayağa kalktıkça sağ boşluğuma giren bir ağrı şeklindeydi, bol su içtim, idrara çıktıkça hafifledi ve geçti şimdi. Böbrek genişlemesi vs nedeniyle hassasiyet olabiliyor ama seni rahatsız ediyorsa ve dayanılmayacak gibiyse bir bakılsa iyi olur.