BusraAydogan14 Benim bebeğim de önde gidiyor şekerden şüphe etti çümkü birinci çoçuğumda hep ayına göre normal gitmişti ama şekerim çıkmadı boyu da uzun yapısı bu demekki dedi öyle olsunda razıyım ilk bebişim ufacıktı ele avuca alırken korkuyordum bu bari varsın iri olsun sağlıklı olsun da ☺️