Minikhatunn 4lü tarama da doktor kan vermemi istedi ordan da bakıyo, aynı detaylı gibi ultrasonda da bakılıyomuş ben 4lü için ultrasonu bilmiyodum o yüzden de yaptırmamıştım. kontrole gittiğimde 4lü yaptırdın mı dedi burda kan vermemi istediniz hocam dedim ultrasona gitmedin mi dedi hayır dedim kan değerlerine bakarak kan sonuçların gayet iyi Allaha şükür dedi. detaylı ultrasonda karından bakıyo belki doktorun alttan muayene isteyebilir. benim böyle oldu yani. hiçbir sıkıntı da yok çok şükür