Nazli_bebegim Kızlar bana cevap yazın lütfen 8haftalık hamileyim düşük tehlikem vardı bir haftadır ilaç kullanıyorum ama kahverengi akıntım kesilmiyo sizce kötü bişey mi 😢
Ozican Nazli_bebegim gebelikte kanama lekelenme iyi değildir ama siz ilaçlarınızı alıp dinlenin ayağa nadir kalkmanız lazım
Islim123 Nazli_bebegim benimde vardı ilaç kullandığım halde 10 gün devam etti doktor eski kan merak etm3 dedi 10 gün sonunda oda kesildi doktora gittiğiniz ve ilaç aldığınız halde kahver3ngi ise endişelenmeyin demisti
AylinKadir Nazli_bebegim kuzum benimde kahverengi lekelenmelerim oldu öyle çok değil ama doktoru aradıgımda kırmızı ve pembe olmadığı sürece sıkıntı değil dedi bir hafta sonra gittiğimde yerleşme lekelenmesi dedi
Nazli_bebegim Ozican Momof2child Gittim Zaten bebeyin kalp atışlarınıda dinledik Sadece İlaç yazıp Gönderdi Ama kahverengi akıntım Hala kesilmiyo çok afedersiniz böyle sümüksü bi kahverengi Akıntı anlamadım
Ozican Nazli_bebegim tamam onun kesilmesi için düşük tehdidinin ortadan kalkması için ilaçlarınızı alıp dinlenmeniz lazım. Benim 3 ay sürdü ayağa kalkmadım ben. Şimdi 34.haftadayım.
Nazli_bebegim Ozican çok teşekkür ederim içime su serptiniz peki 3 aydan sonra hiç lekelenme gördünüz mü bebeyiniz şimdi sağlıklı mı
Ozican Nazli_bebegim evet maşallahı var 🤗 üzülme geçiyor hepsi.Sadece dinlen öyle kalkıp iş yapma ayakta kalma yürüme merdiven inip çıkma.Tutunsun bebeğin.
Hamisbranne_ Benmde öyleydi şuan 20 haftalık olduk doktor takibinde kalın ilaçlarınızı düzenli kullanım vtaminli şeyler yemeye bakın insllh birşey olmaz 🙏🙏
Nazli_bebegim Ozican benimde bi oğlum var bir buçuk yaşında bu gebeliği öğrenince üzülmüştüm oğlum küçük diye belki şükretmediğim için bu allahın bana bi uyarısıdır ama şimdi o kadar pişmanım ki üźüldüğume bebeğim benden kopacak diye aklım çıkıyo
Nazli_bebegim AylinKadir ama benimki 8 haftalık yerleşme kanaması bu zamanda olmaz ki ilk haftalarda olur
hseda Nazli_bebegim kahverengi leke iyiye işaret değil malesef dış gebelik olma ihtimali olabilirmi ?
Nazli_bebegim hseda yok biz hastaneye gittik bebeyide gördük kalp atışlarını dinledik dış gebelik olsa doktor anlamaz mıydı