Melodi 2,5 sene benimde olmadı hep bi sorun yok dendi şükrettim sorun olmaması en güzel şey sonra ovülasyon testini denedim yataktan yarım saat çıkmadım bacaklarını dik dediler bn resmen 360derece diktim havaya ağzımdan çıkacaktı neredeyse 😒 o derece uğraştım eşime dedim bu ay bu yaptıklarımdan sonra tutmazsa daha da uğraşmam ve tutmadı tabi bu kez ne yatakta uzandım ne diktim ayaklarımı ne yumurtlamayı takip ettim hiç bişi yapmadım olmuyorsa olmuyor kısmet değil demekki eşim bni seviyor mu seviyor boşver dedim yumurtlama programlarını dahi sildim hiç bişi bnA bi hatırlatma yapmasın istemiyorum dedim hiç dikkat etmedim ve ilişkiye girerken de hiç bebek falan düşünmedim veee o ay hamile kaldım 😊 14 haftalığız şimdi çok şükür Allah’a tek hatırladığım ilişkiden sonra kalkmadan uyumuştum oda yumurtlama ya denk gelmiş sende uyu öylece ve aklından çıkart hayırlısını iste 🙂 Allah yüzünü güldürsün inşallah hiç ağlamadım Allah’a isyana girebilir bu aksine iyi düşündüm eşim illa bebek diye tutturup bni kapı dışarı atacak biri değil ve bni seviyor mu seviyo mutlumuyuz mutluyuz boşver dedim 🤗