beriliceannesi Kızlar 17. Haftam bitmek üzere. Karnımda ufak kıpırdanmalar var. Bebek hareketleri olabilir mi ? Ama hafif bir şekilde acıtıyor da
Sermec beriliceannesi cnm acıtma gıbi degıl de arada boyle pıt pıt bır sey oluyor ama saniyelik ama mesela bir gün oluyorsa 2 gun olmuyor cunku bu haftalar daha erken ben 18+3 haftalık hamıleyım
Kubraseyit00 beriliceannesi evetolur 19. Haftaligim ben disardan gorunecek tekmelerimiz var 18. Haftadan beri 😊 normal yani
Zuleyhaaslan beriliceannesi bende 17 haftanın başındayım arada değişik birşeyler oluyor ama anlayamıyorum tam biraz daha sonra anlıcam sanırım 😁🙈🙈
Sesem Bendede pıt pıt oluyor bağırsak hareketi olmadığına eminim o derece ama acıtmıyor bal yiyince daha çok oluyor hatta.
Kbra7777 bende 18+3 on üç gündür kıpır kıpır hissediyorum ama kısa süreli tabii günde bi iki kez henüz çok hafif :)