Hurit inşallah canım o kadar korkuyorum ki kuvoz yolu beklemek çok zor ilk kızımı kalp hastalığı olduğu için bir ay kuvozde kaldıktan sonra kaybettim onun travması var kuvoze girmesini hiç istemiyorum o yüzden tabiki öncelik sağlıklı olması ama çok teşekkür ederim 💕