GizemKD Kızlar tansiyonum çok yükseldiği için doktor akciğer gelistirici Igne verdi onları yaptırdım. Eğer çok yükselirse 38 . Haftayı bekleyemeyiz dedi benim gibi tansiyondan erken doğum yapan var mı?
CerenAkbulut GizemKD benimkide son 3 aydır hep yüksekti, bu hafta ilk defa tekrar kan ver tekrar bir bakalım dediler. 37+4 teyim şuan ama doğumla ilgili bir şey demediler bana açıkçası :/