Filiz_38 Kızlar nasıl gidiyor hamilelik 🤰 Prensesimin henüz isimi netleşmedi🙈 Fikirlerinizi alabilirim💁🏼♀️
Hilaliko Filiz_38 bizde 23+6 yız prensimiz olck allahın ıznıyle mehmet asafımı dort gozle beklıyorum saglıcakla hayırla gelsınler ınsallah ama bı kızım olsa adını ilkim ikra koyardım fıkır olsun sana ❤️
Basaaak Hilaliko bizde 23+6 oglusum mehmet ertürk nasipse 😀 zor bi gebelık geciriyorum ama dayanıyroz oglumla insallh
Filiz_38 Asrinayaz 29 Şubat son günüm olarak görünüyor ama o son günlere kalmayız diye tahmin ediyorum. 2.gebeliğim biliyorum az çok kndimi yine de belli olmaz hayırlısını dileyelim 🙏🏻🤗
Hilaliko Basaaak saglıcakla gelsınler mehmetlerımız 😍🤲🏼 Rabbim hayırlı Sağlıklı dogumlar nasip etsın 🤲🏼🤲🏼🤲🏼