Tgcehalil Merhaba arkadaslar sali gunu iki uc damla kanamam vardi hastaneye gittim ve yerlesme kanamasi oldugunu soledi dun de doktorum prolutan igne ve progestan hap verdi kullanmam icin 8 haftalik hamileyim ve bugun sabah kalktim 1 2 damla kan gelmis agrim yok ama normalmi acaba ?
gulsumickimi61 Merhaba bizde 6+1deyiz iki gündür peçeteye pembemsi şekilde kan geldiğini gördüm doktoruma yazdım progestan verdi günde 3defa onu kullanıyorum bugünde pembe leke kahverengimsi bir renk aldı ağustos ayında kimyasal gebelik geçirmiştim gene aynısı olucak diye çok korkuyorum sende aynı durumu yaşamışsın umarım en kısa zamanda geçer rabbim şifa versin hepimize inşallah😢😢