Amniyosentez 33. Haftayı bitirmek üzereyim ben yaklaşık iki aydır sabah akşam yağ sürüyorum. Çeşit çeşit bir şeyler aldım en çok Himalaya marka bebek yağını kullanıyorum. En uzun süre nemli tutan o gibi geldi. Tabiki olabildiğince de çok su tüketmeye çalışıyorum. Mesele Lierac krem de aldım ama sürdükten iki üç saat sonra kaşınmaya başlıyor. Onu hiç beğenmedim. Çalıştığım iÇin sık sık kremlenme imkanım yok maalesef. Bana kalırsa tamamen genetik değil çatlak oluşması. Kendi vücut tipimiz ve aldığımız tedbirler de çok etkili. Benim ablam çok fena çatlamıştı. Ama kız kardeşimde 36.haftadan sadece alt göbek kısmında 3-4 çizik var. Bende olmaz inş 🙏🏻