hndgkct Kızlar idrar yolu enfeksiyonu yaşayan var mı ne yaptınız nasıl geçer bir fikriniz var mı? Doktorum bir toz ilaç verdi dün akşam içtim ama bir etki etmedi başka neler yaptınız yaşayan varmı böyle birsey🤔
Nursimali hndgkct bol bol su ic canim ihmal etme ben ilk bebegimi enfeksyondan kaybettim simdide yine enfeksyon var doktorum bol su ic elinden dusurme suyu dedi
Ceylan01 Ben devamli yasadim fitil veriyor sonra onu kullandim bayagi etki etti. Bir de bol bol su icmek lazim. Ama hicbir zaman tam gecmedi
27_00 Bende de sürekli enfeksiyon var ya. Şuan bişey kullanmıyorum 7 kasımda randevum var da. Sürekli su da içiyorum ama. Lavabo ya gidince beyaz su gibi sıvı görüyorum