Utayturku 3 hafta sonra ikili test yaptırmam gerekiyormuş ama özel ve devlet arasında bi fark var mı. Ümraniye devlette yaptırmayı düşünüyorum. Memnun kalan yada kalmayan var mı ümraniyeden.
Civcivim_34 Utayturku ben de 3 hafta sonra yaptırmam lazım ama kararsızım ya napım diyetimi yaptır diyo kimi yaptırma
Greyy90 Ben şu an 8. Haftamdayım doktorum 12. Haftada ikili test için çağırdı ense kalınlığı burun kemiği down send falan bunlara bakacam dedi. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Aynelazis Ben 2li yaptirmadim, doktorum ense kalinli iyi hersey yolunda dedi. 4lu yaptim ve detayliya gircem yakinda 20 haftalikim