Suradamar EmineK45 merhaba bende tam 14 haftalık oldum şuan için Mayıs 2 diyorlar ama bebiş ne zaman gelmek isterse o zaman bakacağız ☺️☺️
Minik_mucize94 EmineK45 ay bende mayıs annesi olabilirim saneıım hazirana sarkar mı bilmiyorum 🥰😅suan9+5 haftalıgım🥰🥰
Minik_mucize94 Civcivim_34 bayrama gelmesi az korkutucu oluyor hani herkes izne çıkıyor ya ben de tek korkum hastanede ebe bulamamak😂😂
Moyencor Ben de 13.haftamdayım Mayıs başı gibi inşallah doğum. Sağlıcakla bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah
Pinar_93 Benim de 11+6 . Mayıs 15 gibi görünüyor doğum Allah’ın izniyle . Yalnız nasıl geçecek bu zaman biran önce bebeğimi öpüp koklamak istiyorum 🤗💕
gzmuygn 11 haftalık olduk bugün 22 Mayıs ama bakalım tabi ne zaman gelmek isteyecek 😀 21 Mayısta gelmesini temenni ediyorum anasıyla aynı gün gelir belki ümidim bu tabi sağlıkla gelsin yavruşum😍
tubisAslan 10+6 yız bakalım Mayıs 23-25 gibi doğum olacak inşaAllah Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼
ZorYollardanAsipGelenim 10 haftalıgım bende bndede dogum 30 mayıs gözüküyor hayırlısı rabbım sağlıkla kucaklamayı nâsip etsın yavrularımızı( ssvd adayıyım)
Minik_mucize94 ZorYollardanAsipGelenim erkek olursa on gun sarkiyo mu ki babasının dogum gununde gebeliğimi öğrendim bende 12 haziran dogumluyum acebA sarkar mı aymıymısız😂😂