Yigitialininannesi Merhaba, dün adetimin gecikmesi ile test yaptım pozitif çıktı. Sonra son kullanma tarihine baktım 1 ay skt geçmiş. Bu testlerde 1 ay bile çok mu önemli acaba? Yoksa hamile miyimdir? Kafam çok karışık...
sevval55 Yigitialininannesi tarihi geçtiyse boyası dagılır net gostermez diye dusunuyorum... direk iki çizgi miydi renk kayması şekilsizlik falan oldumu
Yigitialininannesi sevval55 direk iki çizgiydi. Eşime söyledim gelirken bir tane daha alacak. Hayırlısı olsun
Yigitialininannesi sevval55 hayırlısı olsun. Oğlum 20 aylık. 2. Olursa sevinirim tabii ama düşünceliyim de biraz :) Rabbim kolaylaştırsın