Dilannn35 Kızlar 6 haftalık hamileyim arada regl ağrısı gibi ağrı oluyor sizce neden bilgisi olan var mı ?
Akkars44 Dilannn35 canım normal bir durum bebek Rahime yerleştiği için ara yapar hatta bazı kişilerde kanama bile yapabiliyor
Kr_pinar Dilannn35 adet olamadığın için ağrın oluyor benim de çok olmuştu doktor bunu söyledi normalmiş yani biraz daha devam eder böyle