Zeynepmum Merhaba arkadaşlar Ben kontrollere çapaya gidiyorum ama kontrollerde kiloyu çok nadir söylüyor lar.bebeğin boyunu da zaten hiç söylemiyorlar. Sizin kontrolleriniz nasıl gidiyo ve orda doğum yapan var mı aranızda?
Thanim Zeynepmum merhaba çapada doğum yapmadım bilgim yok fakat hamileliğimde her kontrolümde hem benim kilom ölçülüyordu hem de bebeğin boyu kilosu karın çevresi baş çevresi ölçülüp söyleniyordu