Mrvpltt Kizlar 6 haftalik gebeyim bi anda gebelik belirtilerim kayboldu bulantim coktu o da kesildi kalp atisi henuz duymadım haftaya gel dedi doktorum ilk gebeligimde kurtajla sonlandigi icin cok korkuyorum boyle olup kalp atisi duyan varmii
Hatice_mustafa Mrvpltt Canim 19+1 ben sizin dediginiz belirtileri hiç yaşamadım sadece göğüs hassasiyetim vardı oda geçti ama bebeğim sağlıklı hayatta . Korkma ve kendi kendine düşünme çok fazla .
gulcin88 Mrvpltt canım korkma bende de aynı şey oldu panik oldum.Ara ara bulantılar gitcek geri gelcek.Kanaman olmadığı sürece panik yapma :)
yarennn79 Kendi psikolojinizi kendiniz bozuyosunuz resmen ya şaka gibisiniz bu belirtiler çoğu insanda yok bile siz bundan dolayı kalp atışı duyamazsaniz bizde hamile değiliz o zaman