Benim hamilelikten önce de ara ara baş ağrım oluyordu, migren değil ama. İlaç içiyodum geçiyodu. Şimdi ilaç içmek istemiyorum. Doktorum parol içebilirsin dedi ama dayanmaya çalışıyorum. Doğal çözümü olan varsa paylaşsın lütfen. Ben de çok çekiyorum baş ağrısından.