Mnvr 28+5 dim dün gittim kontrole doktor bir hafta geriden dedi çok üzüldüm böyle birşey yaşayan varmı
Musmelis Mnvr canim bnde senin gibiyiim hatta doktora hersehi yiyorum neden bole oldu dedim oda buyuk ihtimalle gec dollenmedir ama hic bisey olmaz.dedi sikma canini :*
tugcebyl Mnvr ben de bir hafta gerideyim geç döllenme dedi doktorumuz ama doğuma kadar oynayabilirmiş her zaman tam haftasında olmayabilirmiş
Suzannn20 Benim de bir gittiğimde tam gününde oluyor bir gittiğimde geri de oluyor bu normal mi acaba 11+3 üz
Deletedmom091 Suzannn20 benimde öyle her gittiğimde bi hafta ya haftasında ya da geride 😅 bence ölçümler sırasında doktorlar ya da cihazlarda sorun var ..yani her hafta bebeğin gelişimi nasıl geri veya tam haftasında olabiliyo🤷🏻♀️
Emnhkdr zeyata kaçıncı haftadasınız, bana da aynısını söyledi, 36+4 du, 2 hafta geride dedi, ben stres sikinti yaptim biraz, haftayi bekliyorum, 34 cm mis yanlış anlamadıysam, sizinki ne kadar
Mnvr Bu zamana kadar normal gidiyorduk bu kez ilk defa söyledi paZartesi ayrıntılı ultrasona giricem inşallah önemli değildir 🙏🏻🙏🏻
Deletedmom0019 Benimde basindan beri 1 hafta gerideydi, halen oyle cok takilma bu gelisim geriligi degil 👍🏻
zeyata Emnhkdr Şu anda 28 haftalığız daha 14 gün sonra randevu var bizde bekliyoruz her gün dua ediyorum, bol fındık, ceviz yiyorum, zikir çekiyorum. 24. Haftada detaylıya girmiştim o zaman söylediler çevresi 22 haftayla uyumluydu ölçüsü ne kadardı hatırlamıyorum umarım düzelir sağlıkla kucağımıza alırız
Irem1317 Emnhkdr muhtemelen boy uzunluğuna 44 demiştir ama siz 34 anlamışsınızdır. Benim de öyle 2 hafta geriden geliyo bebeğimin kilosu ve boyu. 35 de 44cm di. Sağlıklı olsunlarda büyürler inşallah 🙏🏻
Suzannn20 Deletedmom091 kesinlikle öyle en son gittiğimde eve gelip ağlamıştım niye gelişmiyor diye😔 sonra baktım ki olabiliyormuş insan her şeyden şüpheleniyor malesef☺️