FahriyeztrkYcel Merhaba kızlar son 2 haftadır mide bulantılarım var fakat dünden beri baş ağrımla birlikte kusma yaşıyorum ,doktorlar 3.aydan sonra geçmeye başlar dese de bende daha çok yoğunlaşıyor böyle durumda olan varmı?napıyorsunuz?başımda çok ağrıyor
Mirayyldz FahriyeztrkYcel cnm bnm 4. Ayda kesildi ilk cocuqmda 3.5 ay sürdü bunda 4 ay hc su bile icemedm sdce serumla ayakta durdm 8 kilo kaybttm 🙈
Zeykem FahriyeztrkYcel canım ben 7. Hafradan beri her sabah kusuyorum suan 15 olucam yarın hatta. Hala devam azalma bıle yok ayrıca dehset bas agrım oluyor tuttumu geçmıyor...😴😥😔
Elif1147 FahriyeztrkYcel aynı durum bende de var 12. Haftadan snta geçer dediler birkaç gündür çok kötüyüm
DamlaSez FahriyeztrkYcel hepsi geçer 15.haftaya kdar aynı durumdaydım bir anda kesildi♥Şuan 21.haftadayım maşallah hiç yok
Sldaygn @FahriyeztrkYcel#5 20 haftalığım halen bulantı ve kusma yaşıyorum inşallah Doğuma kadar sürenlerden olmayız ayrıca hiçbirşey fayda etmedi bana herşeyi denedim Allah yardımcımız olsun
FahriyeztrkYcel Mirayyldz su mu?suyu içtiğim an çıkarıyorum birsürü ilaç demir ilacı tiroit ilacı vitamin derken artık midem almıyor inşallah çok sürmez😞
Mirayyldz FahriyeztrkYcel bak cnm bna bir süru bulanti ilaci werdi serum bile bni kaldrmadi bide bnde reflude wardi normlde en sonda doktrn karsnda kustuqumu we kilo kaybni qorunce bna bi hap werdi o bir mucizee diyeblrm onu icer icmz bi baktm kusan ymk kokusu sabun parfm kokusuna dyanamyn been onu yarm ictim bi baktm ayaktym we bseyler yiodm yedqmede hc inanmdm şok oldm 3. Ayda ictm doktr basndn byle oldqnu blseydm basndan werrdm ddi
Kivanclimerve Ay canim😯 sabret gececek bende cok kotuydum seni suan cok iyi anliyorum 9.haftada basladi 16.haftada anca kesildi suan 19 haftaligim dunya varmis dedim resmen..
Canoglum Haftadan 18. Haftaya kadar hep kustum ne yaparsan gecmio ilac dahi fayda etmedi , kusuyorum diye yememizlik yapmadim yedim yarım saat de olsa icimde tuttum sonrası hep facia herşeyden tiksindim 😔 bebek kimildamaya başlayınca geçiyor canım sabret , suyu soğuk içmeye çalış daha rahat oluyor. Dayanilamicak gibiyse bulantı serumu taktirabilirsin
Deletedmom19 Benimde 5. Haftada başladı 9. Hafta bitmek üzere biraz daha iyiyim ama hala yemek yemek cok zor😥