molko ben ilk 19 haftalıkken hissetmişim ama tekme gibi gelmiyor insana sanki bi seyirme ya da gaz kıpırdanması gibi bu böyle devam etti şu an 21+4 ve ben 1 hafta oldu olmadı fark etmeye başladım ve diyorum meğer onlar da bebek hareketiymiş belki sizde de böyle belirtiler vardır da anlayamıyorsunuz dur