Minikkuzuma
Selam anneler hamileliğimin başından beri dişle uğraştım 20lik diş çektirdim dolgu yaptırdım vs vs o süreçte çok yıprandım sonuçta hamilesin derken bu haftalara keser geldim 39 oldum nerdeyse doğuma gidecem 2 gündür dişim çok ağrıyor ben ne yapıcam doğuma mı gideyim dişimin ağrısı na mı yanayım acı çeliyorum son haftalar diye diş yasak olabilir benim gibi olan varmı ne yapmalıyım bana dua edin lütfen çok yıprandım artık 😔😔😔