Happymamizmir Bence kendinize yüklenmeyin, biraz zamana bırakın. Bize de doktorun söylediği cinsiyet değişti ve biz de çok şaşırdık. Bu cinsiyet seçmeyle alakalı bir durum değil kesinlikle. İnsan ilk söylenene göre kendini alıştırıyor, hayal kuruyor, oda dekorasyonunu bile düşünüyor ve cinsiyet farklı çıkınca sanki elinde o cinsiyetten bir bebeğin varmış da elinden almışlar gibi garip bir his oluşuyor. Ama kısa sürüyor merak etmeyin 😊😊 biz de şaşırmıştık ama çabucak adapte olduk, hepsi canımızdan bir can, alışmamak mümkün değil 🌸