Gmz11 merhaba ben 35haftalık gebeyim son günlerde aşırı kaşıntı ve uykusuzluğum vardı karaciğer enzimlerime baktırdıpımda normal değerin 20-30kat üstü çıktı doktorum hemen o gece yatış verdi şimdi hastanede yatıyorum sürekli NST bağlanıyor ve ilaç tedavisi görüyorum tedavi ile enzim değerleri düşmezse bebeğin sezaryan ile alınabileceğini söyledi