rukiye-02 Awkim 37+5 den bildiriyorum tuvalete gidip gelmek büyük mesele çünkü kalkamıyorum kramplardan ağrılardan şimdi de uyuyamıyorum 😕
CerenAkbulut rukiye-02 37+4 bende öyleyim. Yerimden kalkmak işkence. Bacaklarımı kapatamıyorum onu farkettim az önce 🤦🏻♀️
rukiye-02 CerenAkbulut seninde mi karnına çok şiddetli ağrılar giriyor ben gece boyunca ağrıdan ağladım ya son günler geçmiyor 😥
Devden 35+2 . 37 de sezeryan olucam bir aksilik olmazsa kaşıntıyla başım belada. Kolestaz olmuşum ilaca başladım