Melikektlu Şu saat oldu uyuyamadım çünkü sol tarafa yatmak dan belim ağrıdı sizde benim gibi zorlanıyormusunuz ?
[silindi] Melikektlu ben de soluma kısa süre yatabiliyorum kaburgamın yan tarafı ağrıyor sanki yatınca 🤷🏼♀️
Kumsalinannesii Melikektlu bende uyuyamayanlardanim ama yatış pozisyonuna takılmıyorum. Ne tarafta rahat edersem o tarafa donuyorum genelde sağ oluyo ☺️☺️
AysenurYahya Melikektlu Bu konuda Dr. Banu Çiftçi'nin gayet açıklayıcı bir videosu var, onu izleyebilirsiniz. Ben o videodan sonra evet tamam dikkat ediyorum ama cok da evham yapmıyorum artık.
Kumsalinannesii Bebiskomm sola yatmak kan akısı bakımından daha iyi ama çok fazla takılmamak lazım DİE düşünüyorum.
Melikektlu Kumsalinannesii ya işte burda bazıları sağ tarafa yatmakla işgili bir sürü şey söyledi korktum açıkcası
[silindi] Melikektlu sırt üstü yatınca zaten oynamaya başlıyor pek yatmam zaten de belim dinlensin diye biraz yatıyorum olmuo
Kumsalinannesii Melikektlu kan pıhtılaşman yoksa damarlarda tıkanıklığın yoksa bisey olacağını sanmıyorum. Benim ikinci kızım gelio hiç aman sola yatmam lazım demedim zaten istesekte sürekli yatılmıyor canım çok kasma kendini bunun için 😉
Melikektlu [silindi] genelde gündüzleri dinlenirken sırt üstü yatıyorum akşam uykularında sağ yada sola yatmaya çalışıyorum ama zor oluyor
Melikektlu Bebiskomm aynen tabi haftan önemli bana 30 kadar yatabilirsin dedi sırt üstü yatınca damarlara rahime falan çok baskı oluyormuş o yüzden