Neslitrkmn Kızlarrr Eliz ismi nasıl sizce? Anlam olarak birbirinden farklı şeyler çıkıyor internette o yüzden çok kararsız kaldım 🤷🏻♀️ Kızıma önerebileceğiniz başka isimler var mıdır ? 👧🏻
begrich Neslitrkmn kızım olsa Elif koyacaktım 🎈 hem çok anlamlı hem kibar hem de hiç eskimeyen bir isim bence
Aysglbzdmr Neslitrkmn biz eslem erva koyacağız. Eslem i baya duyuyorum şu aralar gerçi ama olsun yinede güzel 😌
Neslitrkmn MerveEliz Sağlıkla gelsin inşallah 🤲 Bende çok beğeniyorum ama kararsızlık mahvetti beni 🤦🏻♀️😂
Neslitrkmn Aysglbzdmr Eslem de sevdiğim isimlerden ama evet çok duyulmaya başladı 🤗 Sağlıkla gelsin inşallah 🤲
Sghslove Neslitrkmn Aşkın ilk meyvesi, fevkalade, çok güzel anlamlarına geliyormuş ☺️ Bende beğendim ☺️ Ama bizimki erkek 😀💕
Neslitrkmn Sghslove Anlamı da çok güzelmiş teşekkür ederim canım aklıma yattı 🤭 Oğluşununun ismi ne olacak peki 🤗
Sghslove Neslitrkmn Kartal Sarp 💕🙏🏻 Allah sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin babası Kartal dedi bende Sarp 😀