Kubraa23 sekerinize baktirmadiysaniz dikkat etmenizde fayda var. Genelde iri bebek olunca sekerden supheleniyor doktorlar. O yuzden tatli yeme demistir. Ben de seker yuklemesine kadar cok dikkat ettim yediklerime. Bebegim 10 gun onde gidiyordu. Yuklemeden sonra testlerim temiz cikinca doktorum kendini kisitlama dedi. Bu aralar inanilmaz tatli istiyor canim🤦🏻♀️30+5’iz ama bebegim 15 gun onde gelisim olarak.