Mr1517 Kızlar 22 günlük bebeğim var akşamüstü biranda üşüme geldi duş aldım kalın giyindim eşim ateşimi ölçtü 38.5 çıktı şuan battaniye altında terliyorum , bekleyip hastaneye gideyim dedim. Birde emziriyorum bebeğime sıkıntısı olur mu ? Bir bardak rezene adaçayı içtim..
Nur178178 Mr1517 ateşiniz var neden battaniye altında terliyorsunuz ılık bir duş alın koltuk altı ve kasıklarınıza soğuk uygulama yapın
Nur178178 Mr1517 hayır çok zararlı ateşiniz varken ne terletmesi Allah korusun havale geçirirsiniz üşüseniz bile serin tutun kendinizi ve bence bi hastaneye gidin
Diloselos Gecmis olsun canim bencede doktora git benimde arkadasim yeni dogumda boyle oldu doktora hitti troit demisti doktor oyuzden atesleniyomus Allah yardimcin olsun 🙏
Mr1517 Diloselos Allah razı olsun canım gittim bende gebelikte çıktı zaten ilaç kullanıyorum şuan idrar yolu enfeksiyonu kapmışım serum yedim ilaç yazamadılar antibiyotik alerjim var birde 😭 bol su bol yeşillik dedi
Diloselos Mr1517 Galmis gecmis olsun insallah Rabbim sifa versin guc kuvvet versin bebisinede sanada 🤗🤗🙏🙏