Aysglbzdmr Arkadaşlar 39+3 haftalık hamileyim sol göğüs altında batma hissi var ama çok fazla can yakıyor nefes alıp verirken bile.. hareketlerim çok kısıtlı bu nedenle. Doktoruma danışacağım elbette ancak bu durumu yaşayan var mı bu haftalarda? Bebek aşağıda olduğu için baskıda yapıyor gibi gelmedi bilemiyorum 🤷♀️🤔
MrsAkkurt Aysglbzdmr Aynısını bende yaşıyorum hemde baya uzun zamandır canım bebek ayaklarıyla kaburgama baskı yaptığı için oluyormus doktorum öyle demişti bana
Aysglbzdmr MrsAkkurt öylemi benim de kendimce aklıma öyle geldi ama artık iyice aşağıda olduğu için pek bilemedim de. 4 gündür çekiyorum bende ama çok rahatsız ediyor gerçekten..
MrsAkkurt Aysglbzdmr evet çok şiddetli oluyor bazen ama bebekten kaynaklı oluyor genelde ama rahat edicekse için doktora gidince sor canım yinede
Aysglbzdmr Almadra doğrudur büyüdükçe baskıda artıyor demekki gelmeye de niyeti olmayınca bizim kızın zorluyor tabi haliyle 😌
Mirazzzz_ Bu durumu bende yasiyorum hele ki ustune yatinca gece uyusuo cok agrio kaburga tarafi gogsumun alti yanio 😞
Sultan_ Bende 32+2 deyim benimde aynı şekilde bir kaç haftadır öyle bir ağrı giriyor umarım önemli birşey değildir