Sevo17 yo hic saçma değil sorunuz estağfurullah. Simdi şöyle anlatayim oncelikle ilk kizimda belden igne yaptiklarinda hic hissetmedim ameliyatim cok guzel gecmisti doktordan doktora hastaneden hastaneye degisiyor. Ama bu seferkini hissettim acimasina ragmen icimden dualar.okuyup kendimi sakinlestirdim çünkü hareket edersem.omurga arasina yapildigi icin felc riski var biliyorsunuz cok sakin kaldim. İgne yapildiktan sonra beni sedyeye uzattilar ayagina sicaklik geldi mi dediler hayır dedim buzla test ettiler cimcik attilar hissettim ikinci igneyi denediler ikincide de buz ve cimcigi hissedimce son kez denediler bu sefer hissetmedim ameliyata basladilar.