seyda0606 canım agrin otururken girdiyse bebek sıkıştığı için de oluyor bende 37 haftadayım oturduğum zaman adet sancısını geçtim deli gibi şancı çekiyorum yatınca zaman geçtikçe azalıyor aklında bulunsun bebek kendini kastigi için oturmaya pek izin vermiyor:)