Pnaratnn başta pembe bir kanama geldi peceteye sildikce de devam etti gelmeye.hastanede yatisim yapildigi zamanda kahverengine dönmüştü. Ebe cati muaynesi yapti bir acilma yok ama kanaman olmus dedi. Doktorum da enfeksiyona bagladi kanamayi. Artik sebebi hala muamma.