Simgeeee denedim canım bol suyu da olmadı bütün hapları biraktim kullanmayi 34 haftalikken acilmam vardi nstde sancilarim ciktigi icin hastanede yattım orda bi igne vurdular sonra evede igne verdi ondan sonra vucudum kotulesti ilk basta soylemesi ayip asiri terleme yaptı sonra böyle kasintiya cevirdi gecmiyor dahiliyeye falan gozuktum ama fayda yok malesef napcagimi sasirdim insallah gecer 😥