Ben kullandım ama normal de sancın başlayınca suya konuluyor duaları vardı biri yazıp vermişti bana, fetih suresi ayetel Kursi falan bunun rakamları vardıda şuan bende yok. Benim günüm geçiyordu 40haftaya ulaşınca kendim suya koydum kendim okudum ve günlük 3 yudum içtim. Çok işe yaradı, şuan ikinci gebeliğim yine yapıcam. O ne kadar açılırsa Açılman o kadar çabuk oluyor. Doğumdan sonra da onun suyunu temiz bi toprağa döküp kapanmasını bekliyorsun o yine eski haline gelip kapanıyor ve senin rahmin hemen daha çabuk toparlanıyor. İnanmak lazım tabi ☺️
iremdurak