Mbams Bende 2 tane sezeryan oldum çatı darlığım sebebi ile 2 yıl az bir süre ben 2. Sezeryanıma girdiğim zaman aradan 1,5 yıl geçmişti ve doktor bana daha bu yaran bile iyileşmemişti demişti kendi doktorum bana sezeryan olduğun zaman bidaha normal Doğum mümkün olmaz demişti ve bu zamana kadar sezeryan olduktan sonra normal Doğum yapanı duymadım . mesela halamın 3. Sezeryanı ve 4. Sezeryanı arasında 10 yıl var ama normal Doğum yapamazsın demişlerdi ve sezeryan oldu. Tabi doktorun daha iyi bilir