Kubraxx Sevilay_dvc canım yapışkanlı gibi sümüksü ise nişandır. Ama korkma kanlı değilse bi problem olmaz. Geçen hafta benden de geldi bi kaç kere hala doğurmadım 😁
Minnosannesi0 Sevilay_dvc canım acile git her hamilelik aynı değil sonuçta git hem kafan rahat etsin hem sebebini öğren hamilelik öyle yorumlara falan gelmez
Yesiimduurmus Sevilay_dvc 32 haftalık daha nişan olduğunu sanmıyorum hamilelik boyunca akıntı normalmiş ben başından beri bu akıntıyı yaşıyorum en başından beri hergün günlük ped kullanıyorum
Selvi_nazo Sevilay_dvc olabildigince uzan dinlen yarina bir muayene al benimde 27 haftada öyle başladı şuan 32 olucam surekli yatıyorum erken doğum tehditim var 3 cm açıklığım var...
Sevilay_dvc Kubraxx bildigimiz sümüksü küçük denemeyecek 3 tane yapi pecetede gordum. Nisan olmasi kotu bisi degil mi ??? Sonucta enfeksiyon u önlüyor ve ben enfeksiyonluyum biraz ?? Bilginiz var mi
Sevilay_dvc Minnosannesi0 ya nişan denilen sey kahverengi pembemsi hep ole duydum. Haftam cok daha. Yani agrim da yok biraz gaz sancisi gibi giriyo ama. Acike gidecek kadar onemli degildir die sormak istedim
Kubraxx Yapışkanlığıda nasıl anlatsam🤔 sanki uhu gibi pritt yapıştırıcı gibi bişey oluyo ama sümük gibi balgamlı sulu akıntılarda normal kokulu değilse.
Sevilay_dvc Kubraxx ic bulandirmak gibi olmasin ama sumuksu balgam gibi. Sulu degildi parca seklinde kiloda gecmemis peçeteyw silince geldi
Nursan Kubraxx evet bende de oluyor enfeksiyon da yok bende ama oluyor doktorum normaldir hamilelikte olabilir dedi
Minnosannesi0 Sevilay_dvc kuzum hamilelikte herşey çok önemli kendi canından önce küçücük bir can var git birşey olmaz hem kafan rahat olur belki aynısı dediğiniz şey aynı değildir senden gelen daha farklıdır bilemeyiz senin için diyorum yanlış anlama
Kumsalinannesii Sevilay_dvc daha haftan erken enfeksiyona iyi gelirle alakası yok nisanınız gelmiş olabilir. Ve bu doğumu tetikler lütfen bi hastaneye gidin Dr kontrol etsin 😉
Sevilay_dvc Selvi_nazo öyle başladı derken sendede bu sekilde bi akinti mi oldu. Eğer öyleyse doktora gideyim bende
Belindaa Sevilay_dvc Bende de 2 gündür 2 defa çok yoğun değil az ama yapışkan gibi geldi zaten erken doğum riskim var ama doktorum kanama veya su olmadığı sürece korkma demişti 🤷♀️ (29+1)