Sevey Kızlar 37 den beri kalp çarpıntım var dikkate almıyodum sezeryan olucam diye ekg çektirdim ordada çıkmış anestezi doktoru kardiyolojiye yönlendirdi o da ultrasonla baktı birşeyde demedi bende sormadım onaylandı ameliyatım ama çok çarpıntım var böyle olan var mı 38+1 oldum
Sevey Kubraxx Baktırdım canım normal değerlerim doktorda lek anlamadı kadın doğumla da görüşücem bakalım o ne dicek
Seherr- 37. Haftamdayım benimde sürekli kalp çarpıntım oluyor ama demir eksikliğinden dolayı kan şurubu kullanıyorum eskisine göre daha azaldı.