sevdamasali Gokmeninannesi canim bendede cok carpinti oluyordu, megersem tansiyonum düsükmüs ve kan degerim düsmüs. Doktorum bana kan hapi ve varis corabi yazdi (kan dolasimi düzeltmek icin) sonucta vücütta az kan oldugu icin kalp daha hizli calismak zorunda ayni sekilde kan dolasimini saglayabilmesi icin
Gokmeninannesi sevdamasali bakıldı tansiyona falan herşey normal çıkıyor kan demir ilacı da kullanıyorum hızlı kilo alımından olabilir dediler ama tam almam gerektiği kadar kilo aldım bilemiyorum şuanda da sebebiyle pek ilgilenmiyorum açıkçası bu nefes darlığı ile nasıl doğurucam diye korkuyorum sadece
Gokmeninannesi zelis63 yok bende 24 den sonra başladı ilk başlarda rahatsız edecek gibi değildi şimdi zaman geçtikçe artıyor
zelis63 Gokmeninannesi çok geçmiş olsun canm son aylarda normal diyolar inşallah doğumuza etki etmez iyi geçer 🙏
Ayseysf Gokmeninannesi Ahh yaşayan anlar gercekten cok zor cok ıyı bı gebelık süreci gecırıyorum tek problemım carpıntı ve benı cok zorlıyor bende gittim kardiyolojiye bisey cıkmadı Allah yardımcımız olsun
Ferina Gokmeninannesi canım geçmiş olsun öncelikle 💐ben de ilk hamileliğimden troitlerim kaldı çok kalp çarpıntım oluyordu ekg de sıkıntı çıkmadı ama troit yüzünden olduğunu söylediler ilaçlarımı kullanıyorum bide kahve çay kafein olan ürünlerden uzak duruyorum
Gokmeninannesi Ferina bende zaten çay kahve sevmiyorum meyve suyu süt tüketmeye özen gösteriyorum ama yine de oluyor
Gulnur Gokmeninannesi ben hem panik atak hem gebelikte carpinti gecirdim ikisinide biliyorum da ondan sordum banada holter takilmisti kendi kendine gecti sonra
hilalcik Myisland canim birkac gundur kendimi iyi hissetmiyorum birseyide aklimaa katmadim bogulacak gibi oluyorum icim daraliyor dalip duruy9rum ne yaomam lazim hangi bolum bakae
Myisland hilalcik canım hamilelikte oluyor böyle seyler. Kendini dinlememeye bak. Bunalıyorsan buda psikolojik duruyor Fiziksel anlamda birşey hissedmiorsan. Içın rahat etsin dahilileyey gözük bisey yok derse psikologa gidebilirsin.