Nazli_bebegim Hazemmirzam zaten bu uygulama iki hafta fazla söylüyo banada 8 haftalık yazıyodu doktora gittim 6 haftalık dedi 😄
Cesur Aynıyız ama bendede bi belirti yok bugün doktora gittik bi hafta daha bekleyecegini söyledi kendi doğal yolla gelsin istiyorum ama bakalım 😕
Elif_murat Aaa kadın suyum geldi yazmış nispet yapar gibi 😂😂😂sağlıkla kolaylıkla kucağına almak nasip olsun. Gelişmelerden haberdar et bizi canm fırsat buldukça
Hazemmirzam Elif_murat yok nispet değil ya aslında ben pazartesi günü son kontrolüm vardı o güne kadar durur demişti doktorum doğması gereken tarih de bugün ondan o sevinçle şey ettim😄
Hazemmirzam Nesexx kızım da öyle olmadı 43 haftada doğdu tam :) gündüzde hiç doğum belirtisi yoktu ki canım gece başladı sabah doğdu
Ebruas Hazemmirzam sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah 🙏 fakat başlığınıza ve arkasından suyum geldi yazınıza baya bi güldüm. 😁
Elif_murat Hazemmirzam ay canım rabbim yardımcın olsun şakasına dedim ben. Benden de nişan geldi sanırım. Bekliyorum bakalım sancılarımı 🤲🏻🤲🏻
Lsbebisim Nazli_bebegim Canım sen Son adet tarihini gırmıssın ondan 2 hafta önde gosteriyosun. Demekki gec dollenme olmus senın o yuzden doktor 6 haftalık diyo. Guncelle burdan da :)