Nemoanne Znmth yok normal iğne acısı, ben hergün kan sulandırıcıyı kullanıyorum o daha acıtıyor bence
Grisayfa Seda_123 28.haftada yapılırsa Doğumdan sonra yapılmasa oluyormu acaba özelde Doğum yapıcam ve bu iğne orada 350 lira
Zzynpp 213473nurdn gebeliğin herhangi bir döneminde kanama olduğu takdirde 72 saat içinde bu iğne vuruluyor diye söylemişti doktor canım normalde de 28 haftada ve Doğumdan sonra bebeğin kan grubu durumuna göre sanırım