mMucizeMm BayramzlemFirat oğlum rahatsız olduğu için beni zar zor emiyordu manuel olandan almıştım idareten kullandım ama 5 aylıkken kalp ameliyatı geçirdi yoğunbakımda yattığı için Manuelle süt yetiştiremedim elektrikli aldım o kadar rahat ki sütünü bile arttırıyor bence almışken elektrikli tercih et bende tekrardan almayı düşünüyorum o zaman çok güzel bi marka alamamıştım hastane yanından aceleyle almıştı eşim bozuldu
YazCilegi BayramzlemFirat ben manuel almaya karar vermiştim,aliexpress ten alısveris yapıyordum 26 tl ye bir tane de göğüs pompası aldım 😂 Türklerde cok yorum yapmıstı ürüne. Olurda begenmezsem bebek marketten alıcam.
Tubikk BayramzlemFirat manuel daha sağlıklı diye duymuştum ben de aventin manuelini aldım tekli aldım çalışmasan bile lazım olur illaki sütün birikince falan yada bir işin olur dışarı gitmek zorunda kalırsın sütünü sağarsın hazırda durur kayınvaliden veya annen çocuğa baktığı zaman🤗
Nilemyus BayramzlemFirat ben medela tek pompalı makine almıştım. Çalışmasan bile bebek ilk zamanlar sütü çok çekemiyor içinde kalan kısım sancı yapıyor. Özellikle geceleri. Göğüs pompası hayat kurtarıyor resmen.
Retina Elektronik olanlar özellikle phlips avent ablam kullandı çok memnundu.düşük ayar ve hızlı ayarı mevcut.manuelle aynı hızda çekim yapabilrsin hızlı çektiğini düşünürsen.sağlık açısından hiçbir farkları olduğunu düşünmüyorum.gerekli olmadıkçada almanıza gerek yok bence.ama çalışan bi anne için velinimet ablam işyerinde sağıp ertesi gün için bırakıyordu sütlerini.
BayramzlemFirat Retina bana sağlık ocağındaki ebe söyledi al diye ben almıcaktım aslında çalışmıyorumçünkü
BayramzlemFirat Retina lansinohla avent arasında kaldım bende bi de çift pompa var tek var hangisi daha iyi oluyor
Retina BayramzlemFirat gerek olmadıkça alma bence zaten evdeysen lüzum olmaz.belki başta lazım olur süt gelmezse falan.
Ayselcnt çalışmıyorsanız çok gerekli değil sanırım.. Ablam çalışmıyordu almadı.. Çünkü bebek sürekli emiyor zaten..ben mecbur alacağım çalışıyorum..
drkaynur Aslın da almak için çalışmaya gerek yok bence göğüste süt biriktiği zaman da çok işe yarıyor..göğüste süt birikince iltihap oluyor biliyorsunuz ilk bebeğim de çok fazla yaşadım ve göğüs pompası çok işime yaradı..
drkaynur Ben doğumdan sonra manuel aldım eczaneden, markasını hatırlamıyorum 2 sene oldu parçalar da kaybolunca attım ama şu anda elektronik lansinoh marka almayı düşünüyorum tekli yeterli olacaktır diye düşünüyorum
BayramzlemFirat Kubraa4334 bende süt birikmesinden korkuyorum hastanede biriyle denk gelmiştim baya kötü oluyodu ebede al diye tavsiye edince alayım dedim
Kubraa4334 BayramzlemFirat Şimdilik manuel yeterli o zaman ilerde ihtiyaç olursa elektronik de alınır 😊
BayramzlemFirat Kubraa4334 bi daha almaya gerek yok diye düşünüyorum canım ben ya doktorumada sordum elektrikli dedi
drkaynur Süt birikmesi çok kötü kızlar ya 40 derece ateşle hastaneye yatıp kaç serum yedim bilmiyorum..o yüzden dikkat edip önlemini almak lazım🤦♀️
BayramzlemFirat drkaynur bende hastanede denk gelmiştim doktor canlı göğsünü yarıp iltihabı almıştı kadının dikkat edicem inşaAllah hep dedim sonra
Kubraa4334 BayramzlemFirat Çalışmıyorum ya o kadar sağmam diye düşündüm ama sağlık açisindan gerekliyse tabiki elektirikli alalım o zaman