Aykal kafandan at o zaman hamile kalıyorsun zaten kaldıktan sonra daha da stres Li oluyo insan acaba yine kimyasal mı ay kese görünecek mi yoksa dış gebelik mi kese göründü bebek gelişecek mi boş gebelik mi yoksa DİE DİE heba oluyo insan 😂 o yüzden takma aklından çıkar bide hayırlısını iste allahtan demekki bebeğimin dünyaya gelme zamanışuan değil diye düşün bn 2 buçuk sene sonra hamile kaldım bu 4.hamilelik ilk i karnımda öldü sonra 2 tane kimyasal oldu şimdi çok şükür 14 haftalık olduk o yüzden vardır zamanı nasıl ki birşeyler zamanla oluyo bu da öyle 🙂