merveeymeen bende gidiyorum 36 haftaligim oranin gebe okuluna gittigim icin hastaneyi dogumhaneyi gezme imkani buldum. Sanci odalari tek kisikik iceride banyon tuvaletin var. Normal yatis odalari çoğunluk tek kisilik ama iki kisilik olanlari var. Yanında bir kisi refaktci kalabiliyor. Odaların cogunda tv var. Sanci odasina telefon ve sayre almak yasak yanında da yakınlarindan kimse olmuyormus bu arada ama gayet temiz ve düzgün bir yer. Suan bayag kalabalik eger doguma gittigimizde bos yer yoksa sehir hastanesine yada Zübeyde Hanima gönderiyorlarmis inşallah bos yer olur biz gittigimzde