Minikbebek gzbrtk bende hayat hastanesine gidiyorum doktorum mine hanim muayne 75 tl çok memnunum çok ilgileniyor
HaticeKoyuncu gzbrtk ben de özel hayat a gidiyorum 75 tl muayene ucreti 1500 dediler dogumada .mine hanım güler yüzlü cok ilgili
Almimeli firdevs Ben fahri temiz yada mehmet adiyekiye gidiyorum gittiğin zaman çok iyi ikiside çok güzel ilgileniyorlar. Arkadaşlarım orda doğum yaptı 2side çok memnun kaldı bende memnunum ama doğum nasıl henüz tatmadim yapanlar memnun ama
Bahar9235 Minikbebek işte herkesin doktorla anlaşımı farklı o yüzden banada arkadaşlarım git dene kiminle mutlu oluyorsan onunla devam et seni rahatlatması çok önemli demişti. Sizede birinin kötü dediği doktor çok iyi gelebilir deneyerek bulmalısın
gzbrtk SezinVatansever evet mine hanımdı yüksek olan doğru ben murat Polat beye gidiyorum suanda 4. Ay bitti 5. Ayın içindeyiz 😊