Sametzuhall Merhaba kızlar ben 22 .6 haftalığım bebeğim ne zamn yukarı çıkar rahmimde sürekli baskı yapıyor sık sık idrara çıkıyorum bu yüzden
Eceveannesi Sametzuhall afedersin bnde vajinada hissediyordum baskıyı ilki böyle deikdi ama ikinci hamileligim böyle 24 hftamdayim
Elmiramm Sametzuhall 27 olduk halen aşağıda hatta espiri yapıyorum amuda kalksam kayarmı yukarı die. :)
Sametzuhall defne55 gerçekten mi yürümekte zorluk çekmiyormusunuz ben şimdiden başladım zorlanmaya sürekli vuruyo felan zor oluyor böyle
Sametzuhall Eceveannesi evet ben de öyle hissediyorum sürekli orada rahatsızlık veriyoru eğilip kalkmak zor oluyo uğraşlı bir dönem
Sametzuhall Nesexx orasıda öyle tabi böylede başka bi zor ya Kötü geçiyor kasıklara sancı giriyor sürekli
Sametzuhall Elmiramm 😂😂 önceden karnını yukarı çekip bağlarlarmış yukarı çıksın diye bazen düşünüyorum yaptırayım diye sonradan boşver diyorum korkuyorum
Elmiramm Sametzuhall Allah seni ilk defa duydum ama kızlar kasıkta olur diolar ya ben ona bağlıyorum 😅😅😅