Biyolog zehraezgi tabi dr un daha iyi bilir canum ama 28de benim 1300du haftasıyla uyumluydu. Biraz minyon olacak bebeğin sanırım genetik faktörlerde etkili. Eşimle ben iriyiz
kartanesi02 zehraezgi benim 32+4 de gittiğimde doktor 31+6 olarak görünüyor demişti 5 gün geriden geliyor en baştan beri ozamn 1875 gr çıkmıştı
Leyla9292 zehraezgi şuan 32 inci haftamızda yiz henüz gitmedim doktora merak ediyorum bende inşalla güzel kilo almıştır bebeğim🤲🤲..
Ozlm_krn Ben 29+4 de gittim 1400 du bu hafta 32 olacagim o zaman gidecegoz. Kilolar bebekten bebege degisiyormus zaten
MNursel Canım en son 30 da gitmiştim 1600 'di haftasına göre iyi demişti şuan 32+4 um ne kadar olmuştur merak ediyorum.